torsdag 12 juni 2008

Bussresa

Här sitter man på bussen och har just lämnat Luleå. Svär gör jag. Jag tappade digitalkameran på lokalbussen och Ida sitter i skrivande stund och talar med lltinfo och försöker få tag på dem. Fan också. Utöver detta är det mesta som det ska. Jag har internetåtkomst hela vägen ner, vilket är jävligt tur eftersom jag inte klarar mig utan det i de 8 timmar vi ska sitta här. Det kan tänkas komma en uppdatering senare under dagen om Ida somnar och jag blir less på att se på film och spela spel.
Nu vet vi i alla fall att de har hittat kameran och att den är i säkert förvar på llts kontor lagom till dess att vi kommer hem på måndag. Myspys =)
Nu ska vi se andra säsongen av green wing och skratta högljutt så vi stör alla andra som är dumma nog att vara miljömedvetna och samåka.

Inga kommentarer: