onsdag 21 maj 2008

Amatörmusicerande grillmästare

Det är jag det. Vi bjöd över en polare på grillning idag. Lyckades riktigt bra med att marinera några kycklingfiléer och grilla dem alldeles lagom bruna. Mycket god middag. Som ni kanske märker är jag inte sur, bitter och otrevlig som jag brukar. Det beror på två saker. Dels att jag drack lite öl till maten och blandade en pint white russian till efterrätten så jag är lite lullig, men mestadels är det för att jag äntligen har fått tid och ro att testköra min hemmastudio. Jag lyckades (lagomt onykter) att spela in mitt senaste alster i sån kvalitet att den nästan går att spela på radio trots att jag sjunger som en tondöv kråka efter en tolvårig whiskeydiet. Riktigt kul att äntligen få testa studion i alla fall. Har inte direkt något att klaga på, men det kommer. Imorrn jobbar jag igen och då brukar jag normalt tugga fradga när jag kommer hem. Jag ska dessutom hålla i ett intro imorrn så det kan bli ett långt inlägg såvida inte hon är duktig.

Inga kommentarer: